Funderande över dåliga tider med glada miner

För första gången på hela två veckor åkte jag och Gino till HR för lektion igen, då stallet varit stängt. Enligt Gino var allting jettestressigt! Först var man tvungen att gå in i en transport, sen var det en massa byggställningar i ridhuset, sen var det bommar i mitten av ridhuset som man skulle springa runt samtdigt som man var vänd mot dem och tittade på dem hela tiden. Sen skulle man gå ÖVER dom också! Helt sinnessjukt!
Ja, kort sagt var det en dålig dag. Dock är det glada miner här ändå! Vi har andra saker hemma att göra som är bra mycekt roligare! Därför gör det inte särskilt mycket att det går dåligt. (Som det har gjort varje gång de senaste två månaderna) Fast, jag funderar ju såklart. Börjar märka av stressen kring bommarna, när han blir Introvert (Parellis horsenalitykarta). När han blir stressad, går in i sig själv och låser sig. Framför allt börjar jag nog ändra åsikt om saken nu då vi har hittat andra grejer som är roliga, så hoppningen är inte det enda roliga (roliga för mig) att göra. Är inte helt omöjligt att vi lämnar saker som har med bommar att göra och går över till våra nya delar nu. Dock är det här ju lite av dagsbestämmande, kan lika gärna komma tillbaka om ett tag och säga att hoppning, det är det vi ska satsa på! (Dock tror jag inte att jag kommer gå in för det så mycket något mer.) Så är det!
Jag är ledig imorgon också! Röd dag, så alla andra är också lediga!
Nå, vi rullar vidare i livet. Tar dagen som den kommer ;)
-
Mitt hår <3 Dock är det lika långt igen nu, dock inte lika solblekt. Men snart så!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: