Härliga söndag!

Idag har varit en bra dag! Vaknade runt halv 9. Finfint. Chillade tills vi åkte in med Gino till HR för Kickikurs. Gick riktigt bra, allt som allt! Lugnt och fint, så riktigt roligt är det! Vi går framåt nu.
Hemma igen så har jag tillbringat tid i stallet där jag plockat och städat, satt undan vintertäcken och liknande. Så nu är stallet fint! Sen for jag och Sanna ut och joggade! Blev ganska många pauser... Men så är det när man itne är van vid att vara ute att springa! Andra gången den här veckan jag är ute, även om jag bara promenerade förra gången... Tanken som räknas! Förhoppningsvis håller jag igång nu. Tänkte fara omkring under dötiden som blir efter skolan och mellanmål till middagen.
En kort vecka som sen slutar i ett långt och härligt påsklov med även den sista systern hemma! Jag lever vidare!
-
Kärlek till världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: