En lördag

Gjort en massa grejer här på hemmaplan idag. En massa grejer! Jag har lastat ved och ridit och mockat tre boxar och sen tömt de tre boxarna på spån och sen brottats med en torvbal och sen fyllt den största boxen i stallet med torv det var den enda jag behövde göra för att mamma pch pappa fyllt de två andra och skruvat boxskyltar och sopat och smörjt en martingal och fixat havre och betforhinkar och bigpacklådor och tvättat mina tygskor och spelat piano och ätit jättemycket rökt sik och skrivit en massa kom-ihåglappar och skrivit handlingslistor och du märker att din hjärna börjar få verkligt mycket andnöd just nu den bara kippar efter luft för jag har inte sattit in ett enda kommatecken mellan allt jag just skrivit så hjärnan bara fortsätter och fortsätter och det tar aldrig slut och du känner att din gärna måste få en paus den bara måste få en punkt för den håller på att få slut på luft ja den håller på att kvävas! Ha där kom slutet! Någon som orkade läsa? Någons hjärna som fick andnöd?
Jag och Tessa fick fram dressyrhästen i Louis idag! finfina hästen. Han kan ju som ändå.
Lite grann.
Har inte ridit Gino på flera dagar, då andra suttit på honom när jag behövt sällskap till Louis. Men imorgon är det Tessa som sitter uppe på Louis och jag på Gino.
-
Hahahha tönten :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: