Glass!

Sitter o käkar vaniljglass, mums! Saknar mina vänner, känns som att jag sett dom jättelite! Men, gör det klassiska under sista sommarlovseckan; försöker göra allt man tänkt göra under två månader på en vecka. Det går alltid lika bra!
Varit o köpt en träns, som jar redan tycker om jättemycket. (Ah, kärleken till ett träns! Sofia <3 tränset)
Jag ska gå ut och njuta av solen. Och sy på nästa broderi, som förhoppningsvis inte tar lika länge att göra.
Mitt fina 5-års broderi:
Katten ser helt störd ut. Men lite söt är den ändå!
Hade inte ens kvar alla trådar som jag hade från början...
-
(Alla sånahär totalt oviktiga, töntiga saker är det man skriver när det inte händer något mer i livet. Härligt.)
((förresten. min glass är slut nu. Åt upp den.)
Postat av: soofie

vi måste verkligen vara snart jätte länge sen känns det som JÄTTE länge sen!

2012-08-11, 21:26:25 - URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: