Kväll

Ett bra inlägg hos en klok människa: http://vivanolivia.blogg.se/2012/august/fraga-och-svar-om-att-rida-med-halsring.html Om man nu inte är så intresserad av ridning i halsring är det i alla fall bra skrivet om att hur man kan motivera sin häst.
-
Ginos mage hade en ovanligt stor storlek för att vara han. Så istället för den ridning jag tänkt mig, satte jag mig barbacka, stoppade händerna i fickorna och så skrittade vi iväg på en mysig tur i kvällsolen. En av de fina stunderna med hästen.
Jag och mamma tvättade Lappen. Punkt. Har i alla fall en ren häst nu.
Blev klar med mitt broderi igår. Det tog 5 år att bli klar med den. Roligt var det åtminstone! Sitta och sy för hand. Superkul.
Nä, men just nu består livet av sådanadär små saker som jag tycker om att göra. Och det är bra.
-
Kreativitet.
Tycker om bilden.
Postat av: Johanna

Lägg upp bild på det du har broderat! :)

2012-08-10, 00:31:29 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: