Tisdag

Hahah, börjar redan så smått likna det här i skolan...
-
Idag har det varit en bra dag, fast än det regnat så mycket. Man kan som ha bra dagar trots dåligt väder, men det ger som det där lilla extra när solen skiner på allt du gör.. Jag vet inte, men de allra bästa dagarna har i alla fall jag när solen lyser. Går inte att ändra på.
Var en kort skoldag, cyklade hem i regn. Det var sista cykelturen till skolan tror jag... Drog ut en vända på Gino i Vuono, i mitten någonstans började det ösa ner. Efter det for jag ut på en kortare sväng på hemmaplan med Louis, som var lite spänd. Men han är duktig och går på ändå. Sitter inne nu, läser och är glad över att jag inte behöver gå ut längre stunder mer idag...
Nä, det är helt enkelt så. Det är sol det ska vara. Man saknar den så fort den är borta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: