Plupp

Helg <3
Var med mina kära vänner igår och såg en bra film, och idag fick jag sovmorgon. Härligthärligt. Solen gjorde bara allt ännu bättre.
Hästarna fick varsin genomborstning idag, och Louis fick en skrittur. Imorgon tänkte vi försöka trycka in honom i transporten och åka till HR, och se vad han sägerom den saken.
Sitter och lyssnar på musik och tänker på hur jag vill kunna rita, fotografera, och nu när jag tänker efter, spela piano. Sådär riktigt bra. Riktigt riktigt bra. Någon gång kanske jag lär mig det! Funderar även på om och hur jag ska klippa mig. Har rekordlängd på håret just nu, men ja... Vill ha en frisyr ju, inte bara långt hår. Blev inte bättre av att en i gårdagens film hade så fint hår... Kort och tjockt. Dock hade jag inte tänkt klippa sådär jättekort. Men en bit i alla fall. 20 cm kanske. Kommer ändå fortfarande vara någorlunda långt efter det. Hahhah vilken utläggning :D
Nä, nå, det var väl en del av allt livsviktigt som händer just nu! Livsviktigt!
-
Snodde bilden från Sofie :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: