Ridning och planer

Idag har jag lastat ved och dundrat fram på vägen på Louis med en studsande Gino som hade Sofie på ryggen, som var i full färd med att använda alla ljudeffekter hon hade på lager... Det var en rolig runda, vägen känns som plötsligt mycket kortare när man sitter på en storgalopperad häst... Trevlig känsla ändå.
Börjar vara dags att planera lite hur det ska bli med träningar, både egna på hemmaplan och för olika tränare. Ska se om jag får ihop något. Dock lämnar jag nog det till imorgon, kommer ha lite dötid mellan Louisridning med Ginosällskap och grillning med vänner runt middagstid. Planera, planera, planera.  Blir väl lättare att planera träningar när det faktiskt börjar vara träningar nu... Hösten kommer med skola och stalliv, allt på både gott och ont.
Erkänner att jag faktiskt saknar de fina med hösten lite grann... Fast man längtar väl alltid till de fina delarna av allt som livet har att bjuda på ;)
-
Ny öronutsikt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: