Saksak

Sofie ville att jag skulle blogga, därför snor jag en såndär saksak från hennes blogg o startar upp med det! Få upp skrivandet lite, ni vet :D
-
Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Sofia Englund
2. Korrekt ålder? - 15 år
3. Längd? - 164 cm
4. Vikt? - Så det vill du veta?
5. Smeknamn? - Soffi, precis som Sofie som jag snodde saksaken av!
6. Vart bor du? - Vid skog och vatten!
7. Vad gör du på fritiden? - Rider, läser, spelar piano osv.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Hur känner folk igen mig...? Hur ska jag veta hur någon annan ser mig? Nä, men det mesta som syns är väl mitt blonda hår...
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Måste det finnas något som man inte tycker om?
10. Vad är du mest nöjd med? - Allt! Jag är jag!
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Typ leende, lugn, kanske rätt så snäll oxå.. :)
12. Vad vill du jobba som äldre? - Det jag drömmer om 
13. Hårfärg? - Beautiful Blond!
14. Ögonfärg? - Grå.. Med lite blå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Att det är spännande grejer på gång här hemma! Något ni kommer få reda på senare ;)
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ohja! Jag tycker om mig själv!
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Alldeles nog 
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Det är förstod jag inte riktigt... Kan du formulera om frågan?
19. Någon vana? - Äter ofta, ofta. Så blir ganska mycket mat...
20. Lyckotal? - Inget medvetet

Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - Rebecca och Sofie :D
22. Hur många nära vänner har du? - Riktigt, riktigt nära? 2 st
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Hahah nää
24. Vet många personer vem du är? - Inte vad jag vet!
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Va coolt om det sku vara så!
26. När var du senast med någon kompis? - I förrgår :)
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nepps, man är väl med folk man tycker om att vara med?
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Hos Becky skulle jag tro
29. Vem sov senast hos dig? -  Sofie :)

Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - Nää, det är bra som det är!
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre 
32. är du kär? - Nej
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - Inte vad jag vet
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Om det hade funnits någon, så säkert då. 
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Vad har du med saken att göra?
36. Tänker du mycket på utseendet hos en tjej/kille? - Allt räknas
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja, om jag menar det på riktigt
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Hahah, om det funnits någon passande så ja, finns dock ingen.
39. I din klass? - Nepp

Tankar & skit:
40. Har du någon fobi? - Jadå
41. Har du någon allergi? - Nepp
42. Vad tänker du på innan du somnar? - Borsta tänderna
43. Vad är de första du tänker på när du ser en person? Vilken person?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

44 Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig!
45. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Galen tjejkväll!
46. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Bästa vän!
47. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Nu fattade jga inte igen, formulera dig bättre!


Skulle du?
50. Kunna byta liv med någon? - Skulle väl kunna det, frågan är om jag vill det!
51. Isåfall vem då? - Jag vill inte byta liv med någon
52. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Så mycket jag bara hann med
53. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Nej
54. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Härligt...
55. Kunna sova ute på vintern? - Jo
56. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - Jag vill bo i Frankrike!
57. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nejnej

Klädstil:
58. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Inte utmärkande, men min egen. 
59. Vad klär du dig i oftast? - Kläder jag trivs i
60. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nej, inte alltid
61. Klär du dig dyrt? - Hahah, tror du jag är rik eller?
62. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - Vanligt skulle jag nog säga...
Så! Klar!
-
Mohahahhaha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: