2013

När man klickar in för en seriös sökning av tävlingar och väljer alternativen för hoppning med ridhäst, då känner jag att allt verkligen har förändrats. En ny storhäst, en häst att klättra i klasser med, tanken på att faktiskt starta tävlingar där största vinsten inte är att ta sig runt banan. Men förändring är bra, det är det. Man ska inte fastna på ett ställe i livet för att man är rädd för att förändras. Och den här förändringen är inte dålig. Jag tycker att bara tanken på det hela är så fantastisk. Jag trodde inte att allt skulle förändras till det här.
Och så ligger jag här i soffan med ett knä som fortfarande inte funkar och ridhästen som ska gå tävlingar lever rövare i hagen. Skrattar en del åt mig själv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: