Juldagen

Godkväll! 
Lång och trött dag, väntar på att Draktränaren ska börja på kanal 5. Favoritfilm! Har ridit idag, Tessa på Louis och jag på Geronimo. Gick bra men båda har en hel del krut i sig nu! Känns bra att jag kan rida lillponnyn i alla fall, borde vara lagom till att kunna sätta mig på Grå dynamiten just innan Tessa åker tillbaka till skolan. Hyvvää! Hahah vardagsrumsbordet är helt överbelamrat med paket och godis... Inte bra, det där med en massa godis. Käkar på fast än det är fullt. Classical christmas. Nå, ska roa mig med att se film och serier och imorgon blir det en till ridtur men på lite högre växlar, och en sväng till HR med Sanna och kanske Tessa för att titta på hoppkursen. Ska försöka få med mig Soffi också, eller hon kanske har tänkt fara redan hihihi :D 
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: