New in

Varit till Hööks och handlat lite såhär i juletider. Fick ett par ridbyxor av mamma i julklapp, köpte sen till ridskor  då jag haft mina sen jag gick i femman, och ett par chaps då jag haft dem sen jag gick i sjuan. Yes. Fick även med mig ett grått schabrak med turkos kant till Louis. Finfint. Bra med lite nytt i hästgarderoben inför 2013! 
Har även ridit Louis igår igen, ändå upp till galopp! Lättnaden när vi tog oss igenom första galoppen utan några missöden haha... Idag lämnar jag dock över honom till en syster, var ut på en längre runda i Vuono med Gino och det räcker för mitt knä idag... Det ville inte riktigt vara med hela tiden. Så, tack och hej! 
-
Såndär öronutsikt idag. Dock bild från annat tillfälle. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: