Rodeohäst

Andra advent, snart är julen här hahah! IGår var det Kickikurs som slutade på ett icke planerat sätt då Stora Grå lekte rodeohäst och tillslut fick av mig. Skadade knäet, så hej första ridskadan då eller? Men det är inga problem sådär, gör inte ont så det är lugnt. Men svajjigt är det! Blir även avställning och vila för stora hästen en andra gång denna höst. Vi delar på skadorna, tar de varannan gång... Nu har jag i alla fall mer tid att pyssla med alla småsaker som samlas på lagom till jul. Även Gino får vila igen, har verkligen blivit lite perioder med honom. Men konditionen är ändå uppe i lagom höjd för honom, så en vecka eller två med vila igen gör inget. Han gick förresten jättefint i fredags, och då blev jag glad! 
Nu ska jag plugga lite, och ikväll blir det första luciaträningen i stallet. Vi hörs! 
-
Skenet bedrar alltid vad gäller de hästar jag har. Varenda en. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: