En vanlig onsdag

Efter lunch nån gång i skolan låg energiläget på noll och jag sov nästna på ett bord med mattemappar till kudde. Det händer inte ofta ska ni veta. Hemma var jag i stort behov av mat, därför åt jag istället för att försöka ta mig ut och rida medan det fortfarande var ljust.
-
Munera kommer vi ha framme något litet hinder på gården hela tiden. För att avdramitsera allt det där med hinder och grejer, göra allt lättare. Startade redan idag, fast än det var mörkt ute. Red först sådär mysigt och vi hade såndär jättebra känsla i allt, och det var sådär jättekul. Och som avslut gick vi in på gården och klättrade över det lilla krysset tre gånger, efter först en titt och två väldigt ordenltiga bromsningar. Saknar faktiskt att hoppa med Gino... Det är så roligt! Tur att vi ska göra det ihelg då!
-
Lappen fick också komma ut en sväng. Efteråt kunda han inte stanna i sin box under de minuterna det tog för mig att sätta på täcket. Han var in till Ginos box, till höet och till Fanys box. Det blev irriterande, faktiskt. Men vi går vidare från det. Imorgon händer det lite mer saker än det vanliga, ser fram emot den lilla variationen!
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: