Hoppträning

Så fort det blir lite varmare så att man kan rida under veckorna, ska jag och Gino börja åka in till HR och hoppträna! Minst varannan helg!! Bestämt! Vi ska alltså inte rida kurs, utan hoppträna själva. Då kan vi träna på ett sätt som passar oss, och på ett sätt vi behöver! På det viset tror jag ärligt att vi kommer vidare inom hoppningen, så att vi kommer kunna åka ut o tävla lite grann! Skulle vara riktigt roligt.
-
Har ju haft världens svacka inom hoppningen, sen den där tävlingen och kursen i höstas. Men har ju ridit två markarbeteskurser i december och januari, och det har som gått bra ändå. Av någon anledning gav jag upp totalt själv här förra måndagen, när det var en ponny och bommar överallt. Men nu har det gått ett tag, och har kommit på ännu en plan. Kom på tanken att om vi tränar nu, kommer vi kunna fara och tävla sen när det väl kommer en tävling. Istället för att vilja tävla sen, men inte kunna det eftersom vi inte kan det, utan måste träna först! Så där var jag ju allt smart!!
-
Under våren ska vi hoppa någon till kurs, men inte ännu. Inte nu. Kanske redan i mars, annars i april. Vi tar den tid vi behöver helt enkelt. Så när graderna blir varmare ses vi ute på banan!
-
(Har som mål att gå o lägga mig klockan tio, och klockan visar precis 22.00, så nu är det raka spåret till sängen!)
Äh. 22.01. Klarade inte det.
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: