2011

Under 2011 har jag:
Lärt mig rita porträtt.
Ridit kurs, en gång i varje månad för Kicki.
Lärt mig hoppa Gino.
Gått omkring som en levande död och mått skit under vårterminen, orsak; skolan.
Gått barfota hela sommaren!
Varit på ridläger med Gino o gänget.
Sovit i ladan!
Jag och Gino har tagit oss felfritt runt 80 cm banor på tävling.
Fått hem en extra häst.
Både ridit kurs och tävlat med Otyyyyylia!
Varit i Norge.
Åkt slalom.
Stått framför Soffis kamera.
Varit i Stockholm och i Globen!
Åkt skridskor mitt i storstan!
Haft ett nummer med Gino i julshowen.
Skaffat mig en ritplatta.
Och en hel del massa mer!
-
Den här bloggen strtade och skrev jag i från 2011 start fram till slut, med luckor och allt vad som finns. Nu är 2011 slut, men kanske skriver lite grann här då och då ändå!
Nu är det dags för 2012, nytt år, nytt liv! Längta efter sommarlov och allt vad det nu är.
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: