Sleeping beautys

Har de sleeping beautys här bredvid mig... Somande hur sent som helst igår, men ändå vaknar jag kvart över åtta?!?! Enormt irriterande när de sleepings beautys kommer fortsätta sova minst till kl. 11 -,- Jag blir förvånad om de vaknar redan kring 10, på riktigt!
-
-
Dagens ''schema'' består av:
Vänta på att flickorna vaknar
Tolka med Jóra
Hovslagaren kommer till de tre hästarna hemma (dock är inte jag hemma just där)
Bära höbalar
Rida Gino
Rida Lappen
Och till sist säkerligen titta någon film på kvällen! (Och äta upp det sista godiset.. För efter den här helgen så lägger vi av med sådant! Dock är det inget ''du-får-inte-äta-godis-till-varje-pris-löfte, utan bara sådär :) )
-
Nu ska jag fortsätta fördriva tiden med något roligt! Har åtminstone två timmar kvar, har redan läst sådär x antal kapitel från min engelska (!) bok! (Stolt över att jag läser vanliga böcker på engelska på fritiden!) Har fått en uppgift från skolan där man ska läsa en egenlsk bok o skriva efter varje kapitel, så det var ju passade att jag redan läser en bra bok :) Och det betyder att jag har något att göra medan jag väntar på de sleeping beautys...
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: