Lösning på funderingar

Jag har kommit fram till en lösning. För allt som har med barfotahovar till ridning och allt däremellan. Den aningen fega lösnignen faktiskt, men det är den enda jag har just nu. Jag struntar helt enkelt i allt det där. Vi har haft hästarna i över tio år. De har aldrig varit sjuka på det viset. De mår så bra som de kan. Hela världen gör precis som jag gör, och antagligen började man med allt utav en anledning. Kanske kan fixa begränsad fri tillgång till hö, men det återstår att se.
Delvis, så ger jag upp. Men jag sparar det istället. När jag skaffar mig en egen plats, och kan förändra saker som jag vill, då ska jag ha min lösdrift med begränsad fri tillgång till hö, och barfotahovar om hästarna passar med det. Just nu ska jag bara ta hand om vad naturen har att ge, så gott som jag kan.
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: