Markjobb

Idag blåste det så hårt, och så kallt, så jag och Gino höll oss bara på gården. Tränade lite från marken, lite longering där han skulle hålla sig på större volt och göra olika övergångar. I slutet gick han självmant ut på en större volt, riktigt bra då det blir lättare att trava för honom då. Gjorde också lite varvbyten, lite ''backa-komma tillbaka-backa'' osv, där jag står kvar på samma ställe hela tiden. Känns som att vi gjorde något annat också, men kan inte komma på vad. Men han var duktig i alla fall! Tror jag har kommit på hur vi ska göra med allt det där nu. Plaera lite vad vi ska göra innan, så att det inte blir att stå idelös på gården sen. Funkar mycket bättre!
Nu är det dock det fruktade tredje och fjärde passet näst, och de går alltid rakt åt helvete. Men nu är jag medveten om det, så kan vara beredd på vad som händer. Håller tummarna för att det ska gå bra!
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: