Spännande!

Hihi, sitter och taggar vår enorma klubbis som är imorgon! Jättetaggad! OS-hoppning nästa!
Nä, men seriöst. Det ska bli roligt ändå. Jag ser fram emot det. Spännande, lite nervöst. Det bara är så. Spännande att få se om vi tar oss runt, efter den här pausen vi har haft och blablabla, allt det där! Men, komemr alltså få se om vi tagit oss vidare något, utvecklats eller inte. Det värsta som kan hända är att vi stannar ut oss, och det har ju hänt förut... Tänker inte ramla av, så det behöver jag då inte oroa mig för! Och det bästa som kan hända är ju att vi går runt hela banan utan problem, och det är det vi hoppas på! Dock är den fruktade gröna oxern med... Jag som försöte ställa ut hindrena så att det inte skulle bli så! Men, vi får försöka i alla fall..!! Det är faktiskt den som gör att jag är nervös alls. Dumma hjärnspöken.
Men vi gör det som så, att vi tar ett rejält mantag, lägger i femmans växel och trycker gasen i botten!
-
Den fruktade gröna oxern...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: