En bra dag

Idag har varit en bra dag. Skinande sol. Slutade 10.50 efter två lektioner. Trampade hem i motvind. Chillade länge... Allt som jag har haft som måste göras är redan gjort! Alla skolsaker som skjuts upp till senare... Inget mer sådant! Nedräkningen är igång på riktigt! 4 veckor, 16 skoldagar innan sommarlovet... Snart där!
Dagens lektion med G gick superbra. En sådan duktig häst jag har. Var en bra trevlig känsla! Kan leva ett tag på det där...
Bjuder på en bild jag suttit och målat i säkert en halvtimme nu. Åååh, måste bli bra på att rita allt nu! Nu, nu, nu! Proportioner, perspektiv, 3D form, allt! En airbrush är påväg hemåt, och det kommer se hemskt ut är jag målar med den. OCh när man målar med airbrush måste det se bra ut. Det måste. Ojojojjojjojo.....Iiiiihh!!!
-
Helt skakigt. Har inte ens några rena linjer. Dock är ljuspunkterna alltid lika roliga att göra. Ljuspunketerna i ögat var fina.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: