En söndag

Igår har jag suttit i kyrkan! Med Becky. Och tittat på Sofie som tog konfan. Efter det fikade vi hos Soffi. När jag åkte hem åt jag lunch, när jag ätit lunch åt jag morsdagstårta. Sen red jag för systeryster S ett bra tag. Lite tråkig men bra och nödvändig träning. Efter det åt jag middag. Sen åkte vi till mommo och jag fikade igen. Det ryms faktiskt rätt mycket i min mage, även om det inte ser ut som så!
Efter det sista fikat joggade jag hem från stan. Det var bra gjort! Är ganska stolt, för jag stannade inte, inte ens i de många och långa uppförsbackarna! Tog bara 45 minuter :)
Klippte även Ginos man igår, började på bra längd, men ju längre bak jag kom desto kortare blev den...!!! Men får kapa av lite i början så den blir jämn.
Det var det!
Inne på den tredje sista veckan av skolan, även den sista hela veckan. 12 skoldagar kvar...
-
Glada tider!
-
Klänningen är köpt i en affär på Rajalla för den som undrade ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: