Geronimo

Blev bara lite sådär lätt trött idag när jag var ute med Geronimo. Min tjocka ponny som är urfin, glad och jättesnäll men som jag ändå inte har nog mycket kunskap för att lyckas ta oss vidare längre. Nu är det som slut. Och den fina, snälla och glada ponnyn traskar på. Han ville inte gå in på gården när jag bestämde mig för att inte rida längre! Han sade, nää... kan vi inte gå hitåt! Så vi gick dit han ville. Är man underbar så är man ;)
Planerar lite grann att åka och rida för en kvinna som håller på med AR här uppe i Norrland. Så hoppas att det går. För ja. Det skulle jag vilja göra. Lära mig mer. Men fick en liten ide nu när jag skrev det här. Hur jag kan göra ridningen annorlunda och bättre, själv. Lite som vanligt :) När man inte har något annat!
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: