Grattis Soffi!

Idag är det ingen annan än Sofie som fyller hela 15 år! Hon är min bästa, gulliga, galna, härliga och glömska vän! Jättesnäll är hon också, även om hon har en väldigt stark mördarblick! Men jag är inte rädd för mördarblicken, för jag vet att hon aldrig skulle mörda mig!
Som sagt är Soffi en väldigt snäll och härlig flicka som aldrig slutar prata, men det gör inte så mycket. Man är alltid glad när man är med Soffi, och jag kan säga att jag har slutat att förvånas över alla saker hon lyckas göra! Numera suckar man bara, och försöker lösa problemen som uppstår på det bästa sätt som går. Det är även hon som fotar så gott som alla bilder jag har, och hon är jätteduktig på att fota!
Ja, det finns en massa saker och säga! Men viktigast av allt, tycker jag, är att hon är min bästa vän (Becky också såklart! Bli inte ledsen, du får också ett inlägg när du fyller år ;)) och hon kommer alltid ha en alldeles egen speciell plats i mitt hjärta!
-
Postat av: sofie

<3

2012-05-02, 14:55:51 - URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: