Inför helgen

Ihelg kommer inte jag vara hemma, utan i Piteå. Ska gå upp och packa ihop det lilla som sak med. Imorgon tar jag och Jenny cyklarna till skolan, och såvitt jag vet cyklar jag hem själv, landar här en kort stund innan jag tar mig till stan och Sofie med packning och present. Lite fest på gång för flickan imorgon ju! Sover en hos henne med Becky, och på lördag far vi åt lite olika håll sådär tidigt på morgonen. Becky drar till Boden och jag och Sofie åker till Piteå med Marie. Kommer sitta still hela helgen verkar det som.. Men kommer säkert bli intressant att lyssna på allt som kommer att pratas om! Sånt som hästens basbehov, anatomi, fysiologi, träning och fodring. Hopaps på lite tips till hur jag ska hålla Gino någorlunda bra i sommar...!!
Så, jag ska gå och packa nu. Det blir en lång men förhoppningsvis roligt helg!
-
Sommargino
Postat av: Olivia

Sv: Härligt!! Vad heter hon i Boden???

2012-05-03, 23:11:18 - URL: http://vivanolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: