Fredag!!!!!!!

Äntligen fredag! Något seg dag, men helt okej ändå. Fått veta resultatet på fysiken och det var bra, så det var roligt! Så... Har haft lite usekmöte, och sen suttit i stallets fikarum och läst min kära bok. Rätt länge. Men inget att klaga över, tycker om mina böcker <3 
Förra veckan beställde jag ett träns och en martingal till Louis, och idag kom det paketet. Och det ser bra ut, ordentligt läder och rätt storlek och allmänt fint! Får dock vänta ett tag med att använda det. Louis har nog åkt på en sträckning, så han får vila en vecka eller två. Får vara lite extra försiktig när han ännu är ung så att det inte kommer tillbaka sen igen. Så han går nog igång igen lagom till att snön kommer, eller något sådant. Och nu har jag ju det så bra att jag bara byter häst, haha :D King :D Gino har haft lugnare period ett tag, lite höstvila, en tid utan broddar och sådant. Så nu får han gå igång igen lite mer. 
Det var väl läget just nu det. 
Väntar på Sofie, som är och tränar. Lite middag på gång också. Får se om jag kanske tar med Nita till stallet och tittar på kursen imorgon i alla fall. Man kanske lär sig något... Kanske.
-
Bara för att hon är så söt :D 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: