Friday

Nä, det här med att rita och måla är kanske inte riktigt för mig ändå. Det vill sig som inte riktigt. Tålamodet räcker verkligen inte till. Är roligt i ca fem minuter, sen blir det bara segt. Fast jag vill att det ska fortsätta vara roligt, så... vill det inte det. 
Hade ett bra pass med Geronimo idag, tycker om sådanadär fina vardagsstunder. Ja... hm... Ville väl mest bara få hit något. Ska gå och sätta in hästarna snart. Hade tänkt väcka min ritplatta till liv igen, men nu vet jag inte riktigt. Kanske tar och ser nån serie eller läser en bok eller något istället. 
Kul liv. Jo, faktiskt. 
-
Joo... Det finns en hel massa, men går inte att få fram något alls. 
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=VQ5nDKJ1jW8

2012-11-20, 19:23:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: