Happy life

Random rubrik...
Har pluggat lite, ser fram emot fredag, varit ut med Gino en sväng, red så gott som hela skrittpasset enhändigt. Gick fint. Duktig ponny. Tog ut och tittade hur Louis sprang, och han gick rent, vad jag och mamma kunde se. Men han får vila lite till för säkerhets skull, sen är det ändå inte mycket till bra underlag att rida på... Jag har hittat böcker! På biblioteket! Som verkar bra, som jag inte har fastnat för förut! Tänk hur glad jag blir av en sådan sak. Ska bara plöja igenom de jag har hemma, och sen så drar jag hem en ny hög! Fast det krockar när man ska titta serier och läsa, för båda tar lång tid, och jag vill hinna med mycket av båda.... Men bara man varierar så blir det bra. Fredag imon var det ja. 
-
London! <3
Bilder från weheartit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: