Lördag

Sitter och målar i vanlig ordning. Har inte ridit ännu, regnar inte just nu men kommer säkert ta mig ut lagom till att det öser ner. Men ska bara skritta idag, så det spelar inte så stor roll. Inte för att det någonsin brukar göra det, hahha. Har skolan i bakhuvudet hela tiden, och det är inte så himla roligt. Två prov till veckan och i vanlig ordning vet jag inte hur det kommer gå. Men får väl sätta mig ner och plugga så jag slipper oroa mig över det. Simple as that. 
Dock tänker jag måla först. Är trots allt 96 timmar innan idrottsprovet, och 115 timmar till fysikprovet. Ungefär. Så jag borde få in det jag behöver i skallen...
-
Dagens referensbild (heter det så?), tagen med mobilen från hästryggen i vanlig ordning. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: