Måndag klar!

Sådärja, måndag avklarad! Rätt bra dag tycker jag. Helt okej. Vanliga skoldagen har varit, åkte sen till HR rätt tidigt med Gino, skjutsen gick då så. Och för att fördriva tiden lite har vi trickat en del i gången, och nog är det en gullig ponny det där! Och mycet energi har han nu också, men det är roligt! Lektionen gick bra tycker jag, det var länge sedan sist. Var lite WEgrejer på gång också, så skrev upp mig och Gino. Vi håller på med det lite här hemma, men nu har jag listat upp vad det är vi egentligen har hållit på med och ska göra, så jag har lite koll. Planerar och passar in det nu under ljusa timmar och mjuk mark-dagar. Lite ordning och reda måste man ha ibland! Lägg märke till ibland. Så, nu ser jag fram emot kommande dagars ridning med lilla bombponnyn. 
-
Shwoppidopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: