Onsdag

Har fått pricka bort idrottsprovet från min skollista över saker som ska göras. Bra att en sak är borta i alla fall! Dock är den lång ännu... Men faktiskt helt okej saker som ska göras, så fort fysikprovet blir gjort imorgon. Det är till och med det enda jag behöver göra i skolan imorgon. Ett prov. Trots det kommer jag åka till skolan vanlig tid och blir klar runt halv 12... Mjaaa.... Har lämnat provet i sig till ödet nu. Möjligen att jag läser igenom lite mer, men annars så får det vara. Det jag pluggat får räcka!
Blir nog ingen ridning idag heller. Hästarna slipper en runda i skritt på 15 min för Louis och 20 min för Gino. Olika steglängd och hastighet vet ni. Nä, lägger lite mer tid på det imorgon. Och, ja, längre ridtid. Än skritt på lång tygel.... I 15 och 20 minuter....
Hehehhe....
:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: