Söndag

 
Ja, nu ser det ut såhär! 34 skoldagar är inte mycket, och det går fort! Tänk snön, kylan, och allt vad det nu är. Härligt! 
Varit med Louis och jobbat lite markarbete med Sanna nu på förmiddagen. Var ett av de där passen som det är bra träning, men där det inte går så himla bra, och som man försöker på flera gånger andra dagar också innan det helt plötsligt funkar. Och de passen är inte alltid de roligaste när det krånglar, men det kommer sen. Jag känner igen det från all ridning med Gino, så jag vet vad jag har att vänta mig från idag till framtiden, och det är något att se fram emot! 
Nu ska jag gräva ner mig här i mitt rum och börja plugga lite... Tänkte småplugga idag, det där när man pluggar några minuter, gör något annat, pluggar några minuter igen osv... Orkar helt enklet inte sitta med det flera timmar i sträck, det är det skolan är till för!
Bara 34 skoldagar kvar, bara 34 skoldagar kvar....
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: