En bra torsdag!

En bra torsdag, ja! Fint flyt, slutat tidigt, gjort bort skolsaker, chillat, spelat rätt mycket piano... vilket var ett tag sen. Gjort ingenting speciellt när det inte regnat, men varit och ridit Gino när det öste ner... Tajmingen <3 
Jag är besviken på min bok. Den är inte lika bra som de andra två från samma serie, och helt logiskt borde den vara bättre an de två jag redan läst, då den här kommer före. Ju längre in i serien man kommer, brukar ju böckerna tappa sin grej lite. Första boken är alltid bäst. Men så är det inte här inte. Har dock inte läst första boken... 
Imorgon är det fredag! Och jag har total fri tid! Inga skolsaker att göra :D Egentligen ett prov i religion, men det tänker jag plugga söndag-måndag. Så ska ha full tid till att göra allt det jag brukar göra. Tycker verkligen om de fredagarna! På lördag går jag upp ett år, börjar dagen med egen hoppträning med Stora Grå, sen blir det nog lite släktkalas och sen kompiskalas. Söndag är det klubbtävling i dressyr, som jag och Gino ska försöka oss på. Kan bli intressant. Första gången det är en "dressyrtävling" för oss båda. Så ja...
Återkommer!
-
En oldie!
Borde få till en ny sånhär, men med Stora Grå också... Sofie, är du med? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: