Lång helg!

Det har varit en lång helg det här! 
Började på lördag med egen hoppträning med Stora Grå som gick riktigt bra! Film kommer! Sen vet jag inte vad jag gjorde under dagen.... Efter middagen hanmade jag hos Sofie, tittade film som vanligt. Var vaken sist, inte som som vanligt! Det var konstigt det. Idag har större delen av dagen gått åt till hopptävling i Kaakamo, hästskötare åt Sofie och Castilla! Så har promenerat runt med en häst några timmar... En cool häst! Helt lugn hela tiden, och som inte alls vilel gå UR transporten, varken med vanlig transport där man får backa ut, eller med fronutlastning! Cool häst! Gick riktigt bra för paret tycker jag också. Hahah lite stolt över min kära vän! Gick ärtt bra för resten av Happisgänget också, det gillar vi! Väl på hemmaplan igen åkte jag direkt på bio, men hamnade i lite fel åldersgrupp med Jenny och Tildi... Helt omringad av små barn! Oups! 
Så, nu är det bara resten av kvällen kvar, sen fortsätter det med höstlov, och det är bra det!
-
Hoppihopp, i brist på andra bilder :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: