Tisdag!!!

Sitter här hemma och känner mig awesome. Fixat engelskan och svenskan, och minskat 22 fysikuppgifter till 7! Så nu är jag klar, vilket känns skönt. Har slutat tidigt idag, och kommer göra det resten av veckan också. Den känslan <3. Resten av kvällen tänker jag ägna åt mitt piano och min bok. 
Ridningen fortsätter den också, och nu tror jag, (hoppas jag) att jag hittat motivationen igen, den har vacklat litelite senaste veckorna. Louis fick en barbackatur där vi gick igenom sånadär simpla men bra och nödvändiga saker som jag ibland glömmer bort, och han inte lyssnar på, så som att stanna endast för sitsen och svänga för ben och sits. Blev riktigt bra på slutet! Gino har ett sår på ena bakbenet efter att vi lyckades sladda ett par meter på rakspår i helgen...Oups på den. Men det håller på att bli bättre nu, var lite dåligt två dagar här tidigare. Så för honom är det vila och lite lätt promenad för blodcirkulation. Punkt på det! Hejdå! 
-
Vardagshästarna :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: