Tjena, hur är läget?

Min data är inne på lagning.... Så sitter vid min gamla pärla <3
Läget just nu är:
Igår hade jag och Gino ett kort och bra dressyrpass. Louis fick följa med på dressyrlektion. Det gick inte alls bra för oss. Pannkaka!
Idag har jag och kära mor ridit, och idag gick det riktigt bra med Louis! Snacka om att det går upp och ner... Eller så hade jag bättre fokus. Och kanske det av att jag igår satte mig och böjade göra upp en ridplan. Vad vi ska ha gjort och kunna om ett halvår, trekvarts år, och ett år. Även kortsiktiga mål, månad till månad, som gör att vi kan nå de långsiktiga målen. Känns bra, är dock inte klar ännu, ska finslipa Louis plan och även börja på Ginos.
Skoldagarna har allt möjligt att bjuda. Låter det bara gå på. Akvarellpapper i A3 ska inhandlas innan helgen. Sen ska det målas! Lagom till höstlovet ska jag även köpa en... canvas? Målarduk? Vad heter det? En tom tavla att måla i olja på i alla fall. Så höstlovet ska ägnas åt att måla en oljetavla. Känner verkligen för att göra det nu, hoppas att det håller i sig...! Har inte tid att börja med det nu! Tänkte att jag skulle göra det under jullovet, men kom på att vi hade ju lov före det också....!! Haha!
Händer en del annat också. Men det här är en del av läget just nu i alla fall :)
-
Kvällens skratt :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: