Vänner utan gränser

Det är lite konstigt ändå, hur mycket andra människor kan betyda för en. Personer man inte är släkt med, som man från första början inte har en aning om att de existerar, som man kanske aldrig skulle ha träffat. Personer man kan ha sett varenda dag, men aldrig lärt känna. 
Jag undrar vad det är som gör det. När man mot allt är totalt olika på alla sätt som bara finns, och precis likadana på lika många sätt, så finns det något hos vissa som gör att man stannar, och aldrig lämnar. 
Ganska fantastiskt, när man tänker efter. 
Så tack till alla mina kära vänner, jag är glad över att jag har er. Vänner utan gränser. 
Och bästa vänner, ni vet att jag inte klarar mig utan er. ♥
Postat av: sofie

2012-10-25, 23:01:36 - URL: http://souffipropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: