Veckans första dag

Sådär har det sett ut här hemma under de senare timmarna av kvällen. Känns som att huvudet ska sprängas, har så många ideér på saker jag vill kunna göra med hästarna, så fylls det på med nytt hela tiden så jag glömmer bort allt annat och det slutar med att jag drar fram på vägen i samma gamla vanliga ridning. Men nu kanske det blir ändring på det hela! 
Båda hästarna har fått sin ridning idag, och Lappen, han står i hagen han. Glor och äter. Kommer nog vara en ganska bra vecka det här, ändå. Bara min hjärna kan sluta lura mig att tycka att det är hemskare att gå till skolan än vad det egentligen är! Sitter kvar i gamla banor ännu... Så ja, det är pianospelande, bokläsande, skola med prov och plugg, ny ridning, kalas, egen hoppträning, dressyrtävling och väntid. Blir nog bra det här. 
Vi kör på! 
-
Vatten och öron. Fint vatten och fina öron också, som plus på allt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: