Halva torsdag!

Halva torsdag är förbi, snart sitter jag på bussen hem... Älskar korta skoldagar. Enligt en del lärare måste man tydligen läsa jättemycket hemma för att bli bra/hänga med osv... Ojsan säger jag... Har varken tid eller lust att göra det. Har som inte ett visst antal timmar i veckan där det är plugg... Utan gör helt enkelt det som känns nödvändigt, varken mer eller mindre. Usch. Skola. 
Linda har ridit Gino idag, och jag ska rida Louis när jag kommer hem. Sen ska det räknas matte med Becky... Bra att man kan plugga med sällskap i alla fall, det gör det hela lite, lite trevligare. Tänkte även se efter om det finns något intressant på parelliconect.com. Vilket alltså är hästar. Och hantering och ridning. 
Snart är det helg..!!!
-
Senaste dygnets bildcitat. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: