Helt okej tider

Var en riktigt fin morgon ute idag. Sådär kyligt, lite lätt dimma och sol... Härligt. 
Snart är det helg igen, och det är bra. Det enda jag ska göra ikväll är att plugga glosor. Och möjligtvis rida Gino en stund. Louis har vilodag. 
Sitter och läser på om olika yrken, vad man skulle kunna tänka sig att bli och sådär. Just nu står arkitekt högst upp på listan. Möjligtvis trädgårdsarkitekt, eller arkeolog. Men det verkar vara så att det är lite dåligt med jobb när man är arkeolog. Hm. Känner att jag skriver om precis alla funderingar här. Som är totalt oviktiga, på de vis att läsa om. Men som har betydelse för mig. Fast det är ju som därför jag skriver ioförsig. För att jag vill, och för att kunna gå tillbaka, och minnas. 
Annars är det helt okej just nu. Lite sur och less, men det är ändå bra. Det balenserar upp från varandra, det bra och det dåliga. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: