Hoppträning i Kaakamo

Skola idag ja. Ovanligt? Läst två kapitel fysik. Som jag faktiskt förstod! Har säkert inte alls att göra med att jag läst de tidigare och sen jobbat med de i x antal veckor....
Varit iväg på hoppträning i Kaakamo idag. Och det gick ju helt... okej. Ett språng fick vi till superfint. Helt superfin känsla. Ett språng. Resten var väl ja... sådär. Var någon lång serie med studs och grejer, och så slog vi väl höjdrekord på den då sista låg runt 110 cm. Men där är det ju bara att försöka hänga med bäst man kan. När det sen blev ett enkelräcke på 100 - 110 cm, då minsann. Då blev det ett hopp, men bara ett halvt! Stora Grå rev översta bommen med bogen och så stog vi där med resten av hindret under magen. Finfint. 
Stämmer in med en viss vän till mig som ibland får kortslutning i hjärnan när hindren höjs. Vet hur det känns nu! 
Och det där med att prestera snabbt. Nä, det funkar inte alls för mig. Tid ska det ta. Massor av tid. Annars kraschar det! 
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: