Ridning

Har haft riktigt trevliga ridstunder idag. En 40 minuters skrittur med Louis, där jag dock frös en del på slutet...
Och  sedan ridning med Gino, där det gick knaggligt i början, men sen fick vi ordning på allt och red på samma sätt som i söndags, och det funkade till och med bättre! Så efter det är jag glad. 
Är kvar att fixa allt i stallet, plugga glosor i tyska och engelska och göra müsli. Grejen är väl mest det att det är så många bra serier ikväll..!!! Och jag hinner inte göra allt i pauserna ju :D 
Hahah Härligt :D 
Idag började jag längta riktigt mycket tills jag gått ut gymnasiet. 28 månader skola, 6 terminer, mindre än 3 år... Sen... Sen kanske man kan ta sig någonstans i livet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: