Vad dagen haft att bjuda på

En kort skoldag med fysikprov, som faktiskt gick bra! Läst Stardust, på engelska. Dock inte hela. Men ganska mycket av den. 
Red ut själv med Louis till Salmis idag. Första rundan utan sällskap, och vi hade rätt bra fart överallt, men han var duktig och gick dit han skulle. Ropade så högt han kunde efter de andra när vi svängde in på hemmavägen när vi var tillbaka... Med Gino har jag åkt omkring på här hemma. Långa tyglar, rakt fram och lät han bestämma farten. Så vi fick till både snabbgalopp och travartrav. 
Och inget att plugga idag! Den ni! 
Började titta på speed painting's videor, och funderar på att jag troligen är för begränsad i mitt sätt att rita. Lite för feg. Men imorgon ska jag fixa program och grejer, till datan och ritplattan. Och sätta mig ner och se om jag får ihop något. Fast inte som i videon här nere. Utan egen stil, så långt som jag har kapacitet... Har ritat en drake i matteboken. Som jag är väldigt nöjd med. Dock är den inte klar ännu. Jag ska ta bild och lägga upp. Imorgon :) 
Tycker om när det blir helg och jag är i skapartagen. Det är roligt! Massa inspiration :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: