Yesterday and Today

Igår var Louis allt annat än en dröm när jag skulle göra iordning honom. Står inte stilla i mer än nån sekund. Sen har vi ju våran fina "gång" i stallet, som inte är mycket till gång... Så han snurrade fram och tillbaka i solfjäderform och viftade med alla lösa kroppsdelar. Men ridningen är rätt bra ändå. Full fart framåt där! 
Var även ut med Gino i mörkret, och funderade på att jag inte suttit på någon annan häst som går upp mot känslan av att sitta på den ponnyn. Lilla Geronimo! Och nää... Det är inte bara för att han är min egen häst. Jag har haft tre andra också, men ingen har varit som lilla Gino ;) 
Idag har jag lämnar över hästarna till mina systrar, delvis i alla fall, och det är pluggning på schemat. Tyvärr. That's life, isn't it? 
-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: