56 dagar till sommar

Kort skoldag, lätt dressyr med båda hästarna i dimman. Det rasade vinterpäls från Gino och det ville inte sluta. Just nu är det helt enkelt bara att borsta tills man inte orkar längre. Och Lollo var som en äkta krigshäst, en sådan som man kan se i riddarfilmer. Ganska häftig känsla, dock oroade jag mig lite för hästens sinnesfrid. Det var aningen explosivt. 
Pluggar lite lätt, går lika bra som det alltid gör. Lite sisådär alltså. Men lite är bättre än inget! Har i alla fall äntligen fått ihop hela texten till talet till svenska nationella. Gäller bara att lära mig det utantill nu.
Går och väntar på att det ska bli fredag eftermiddag så att allt veckans jobbiga är förbi och man kan göra lite extra roliga saker isället! 
 
Hästen med jättehuvudet och min vackra min!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: