Here we come!

Sämre måndagar har ju funnits. Idag var en intressant och rätt rolig dag, måndag till trots! 
På morgonen var det en liten brand på skolan så vi fick stå ute och frysa ett tag. Självklart hade jag valt en av mina tunnaste tröjor. Men det gick! 
Egna hästarna fick en skrittrunda på 40 minuter på hemmaplan, jag hade sällskap av mamma på Gino. Till måndagslektionen lånade jag en av ridskolans hästar, då det var hoppning och Louis skulle få ta det lite lugnt. Det visade sig bli Fany, av alla hästar. Det var ungefär ett och ett halvt år sedan jag hoppade henne senast, och då gick det inte. Men se idag gick det! Även fast jag trodde att det inte skulle gå, och roligt som tusan var det! Ponnyer är verkligen en klass för sig. Litet och lätt, hur kul som helst. Även otroligt roligt att få märka sin egen skillnad i ridningen. När jag sitter hemma och rider på samma hästar varje dag märks det inte på samma sätt som när man rider en helt annan häst med lång tids mellanrum. Nu känns det väldigt ljust inför framtiden! Det här kommer jag gå på länge!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: