I decided long ago, never to walk in anyone's shadows

Jag börjar vara redo för mitt muntliga nationella! Just nu är det fyra minuter, men kommer troligtvis tänka längre stunder på vad jag ska säga när jag väl gör det på riktigt. Men jag kommer nog väga upp det genom att prata fortare, så det blir finfint!
Det närmar sig helg. Morgondagen får helt enkelt komma med vad den nu har att komma med. Ideer om hur saker ska bli förstör ofta mycket onödigt, så jag välkomnar dagen med öppet sinne. Det kanske blir hur bra som helst!
Och ja, idag var det en bra Louis-dag. Min teknik fungerade, så det gick bra, helt enkelt. Har börjat märka av att om man har en plan på hur man själv ska rida, inte nödvändigtvis på vilken sorts övning, utan t.ex. svänga för skänklarna osv., så fungerar det allra mesta utan bara farten. Idag var tanken för mig själv att plocka upp hans huvud lite, ha låg och mjuk hand, våga rida framåt och lita på att han stannar när jag ber honom om det. Och allt gick av bara farten. Min fina krigarhäst. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: