In the end of the day, all we have is who we are.

 
Uteritt! Idag kom vi fram till att Louis är något modigare än Gino. Ganska mycket modigare. Vi försökte fint undvika en lastbil med dubbla släp som kört förbi på ett annat ställe tidigare, men självklart hamnade vi på samma sträcka precis samtidigt. Och därefter, med jämna mellanrum, kom det två traktorer och en andra lastil med dubbla släp. Men varje chaufför var otroligt snälla människor som alla saktade ner, stannade, backade och väntade, allt utefter vad som var möjligt. Och jag nickar tackhälsning så stort det bara går när vi rider förbi. 
 
Rond 3 av lastträning är även avklarad, och det blev en klar vinst igen. Nu står det 3 - 0. Hästen gick in direkt och det krävdes bara fyra sockerbitar och ett äpple. 
 
Har själv lyckats skriva ihop mina två engelskabokrecensioner. Äntligen klar. Dock får de sova under natten och se om de klarar måttet.
Har kommit till slutet av mitt schabrakförråd, har till och med börjat använda de schabrak jag ungefär aldrig använder. Tvättning är påbörjad. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: