Sommaren är på ingång

Men uppdragna ärmar på huvtröjan och med ridbyxor och mina vanliga ridskor med chaps tog jag och Louis oss igenom dagens ridtur. Första ridturen i bara huvtröja utomhus på hemmaplan, och jag frös inte. Kan lugnt säga att sommaren snart är här. Tog mig även över halva gården i bara linne. Det är varmt ute! Som plus på allt gick det även riktigt bra att rida, från att Sanna hjälpte mig i söndags känns det som att jag får aha-upplevelse på aha-upplevelse. Men det är bra och det är roligt att det går framåt! Galopperade rätt mycket idag men när vi var klara hade hästen ändå massor av energi kvar. Det tar helt enkelt inte slut. Imorgon är det lättare jogging på Louisschemat, och till helgen är det hoppkurs.
För övrigt är alla svenska nationella gjorda, och fredagen bjuder på genomgång på matten, film på svenskan och någon form av joggingrunda och spel på idrotten, sen är det helg med inget speciellt att plugga. Finfina tider!
 
Och de fina tiderna får en sommarbild även om den inte riktigt hör hit :D 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: