The best kind of friend

”The best kind of friend is the one you could sit on a porch with, never saying a word, and walk away feeling like that was the best conversation you’ve ever had" - Unknown

 

Även om den tänkta väntiden inte blev av under kvällen så är dom ju där ute ändå :) 

Har sträckläst tredje Vampire Academy-boken och är fortfarande rätt arg på slutet. Och det är fortfarande tre böcker kvar i serien och allt kommer bara spåra iväg och bli bra men ändå dåligt. Och är det är en serie måste jag läsa klart alla böcker. 

Dagen har i alla fall innehållt hoppkurs på morgonen, det var en pigg och mjuk gummiboll till häst och det gick överlag rätt bra. Jag tänker lite för mycket, och gör antingen allt eller inget, men vi får till det helt okej ändå. kursdag två är imorgon och då är de banhoppning som gäller. 

Gino fick komma ut på en enkel skogsrunda, och för första gången i år tog vi vår vanliga stig. Någon vecka till eller så, så kommer snön vara borta på den. 

Och så är det blid på min otroligt fina skogsutstyrsel, med gult linne och höga sockar utanpå mjukisbyxor med tryck på baken och allt. Även Gino, som fick byta bortsplats till utanför stallet. Duktig ponny som står still :) Och ta en ordentlig titt på den osmickrande vinkeln som jag tagit på hästen, och studera hans stora mage. Ett mästerverk. 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: